03.30 sunnuntai aamuna nukkumaan ja 08.00 herätys sunnuntai aamuna. Mahtavaa! Great! Perfect thinking!

Sain kunnianimen KeKä l, kennelkännääjä.

Odotetusti tiukin ja rodusta jotain ymmärtävin tuomari. Ja meikäläisen pää kuin reikäjuustoa. Samanmoisessa tilassa myös Josen händleri, Kaisa. Kasvi Anu pyörittelee päätänsä ja tuhisee epätoivoisena. Ainut viksu joka osasi mennä nukkumaan ennen puoltayötä:)

 Kaisalle sama "Älä ajattele"-neuvo ja hienosti händläsi Josen PU3-sijalle. Edelle meni vain upeasti liikkuva Gloris Wind sekä Pandan iskä Rätti. Ja kun nuo kaksi olivat jo valioita, sai Jose taas SERTin. 

 Pandan ollessa arvosteltavana, tuomari saneli kirjoittavalle kaikenlaista ihan hyvää ja ookoota. Sitten tuomari katsoi  mua silmiin ja kysyi: "but do you know what I really think a about your dog"? Apua! kuulostaa slitä, että nyt tulee selitys miksi koira saa hylsyn. Nope, tuomari alkoi kehumaan jotta tytsyssä on kaikki kohdallaan ja että hän pitää siitä lähes maailman eniten ja loppuun vielä "Congratulations"!

PN-kehässä ei ollut mitään rajaa sille krapulaiselle fiilikselle kun tuomari asetti Pandan ykköseksi! Ohi molempina edellisinä päivinä ansaitusti voittaneen Norjalaisen nartun! WOW ja Thank you! ja tuomari iskee silmää ja kuiskaa :" I told you"!

 Ja hienosti Pandasta tuli VSP! Pienestä tytysystä joka näytti kaikille miltä kääpiösnautserin kuuluu näyttää. Ja mä olen eniten ylpeä kuinka Panda-muru selvitti koko raskaan viikonlopun! Mun muru, mun lemppari. Kiusasin sitä joka aamu sen inhoamalla föönauksella ja silti se nukkui  koko viikonlopun mun tyynyn viekussa ja suostui vielä tuolla Kuopion helteillä antamaan itsestään parasta mitä se osaa. Eli positiivisen asenteen ja iloisen mielen. Minä krapulassa ja väsyneenä ja Panda uupuneena ja väsyneenä. Mun superkummityttö <3

 Ja mun trimmi Lissu, sekin oli taas PN sijoituksilla, upeasti neljäs. En tykkää olla ylpeä mutta siinä vaiheessa ja vieläkin sitä kyllä vähän olen. Mun neljästä trimmistä kaikki sijoitui tänä viikonloppuna! Virheistään huolimatta, jokainen kelpasi tuomareille ja aina sen ERIn verran.

 Krapulasta kärsivä händleri ja säteilevä Panda;)

ROP Gloris Wind VSP Busterin Barbara